ارسال پاسخ

۱۳ مهر ۱۳۹۸
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n2451

pvc-asso.ir

رونمایی از کتاب لوله و اتصالات پلیمری، نصب و اجرا 

در اولین همایش ملی کاربرد لوله و اتصالات یو پی وی سی در شبکه های ابیاری و آبرسانی از کتاب «لوله و اتصالات پلیمری، نصب و اجرا»، رونمایی شد. این کتاب برای اولین بار به صورت نسبتا جامع، جمع بندی و منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات، این کتاب توسط انجمن تهیه شده و ویراستاری علمی آن را دکتر محسن معصومی بر عهده داشته است.


 در مقدمه کتاب آمده است: افزایش مصرف لوله و اتصالات پلیمری در کاربردهای مختلف و جایگزینی لوله های سنتی با این دسته از محصولات، ما را بر آن داشت تا گردآوری و تدوین کتابچه ای راهنما، با هدف معرفی پرکاربردترین لوله های پلیمری را در دستور کار قرار دهیم. انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به عنوان قدیمی ترین تشکل صنعتی ایران به جمع آوری اطلاعات فنی مربوط به پرمصرف ترین لوله ها در مصارف آبرسانی، انتقال فاضلاب، کشاورزی و...، همچنین روش های نصب و اجرای انواع لوله های مذکور پرداخته است تا در کنار تعامل رو در رو با مصرف کنندگان این کالاها، خط ارتباطی مستقیم و مداومی مابین تولیدکنندگان و کاربران محصولات برقرار نماید. در این راستا کتابچه حاضر، برای اولین بار به صورت نسبتا جامع، جمع بندی و در دسترس شما مخاطب گرانقدر قرار گرفته است.

 

بر اساس این گزارش کتابچه شامل سه فصل به شرح زیر است:
فصل اول: مقایسه ویژگی ها و موارد مصرف لوله ها
فصل دوم: حمل و نقل، نصب و اجرای لوله های پلیمری
فصل سوم: نصب و اجرا در پروژ های فاضلاب شهری و ساختمانی

 

همچنین در تهیه این کتاب افراد زیر همکاری داشته اند:
خانم ها: شادی حق دوست (کارشناس فنی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات  PVC)، سمیه صلاحی (نماینده شرکت پارس پولیکا)، آیدا کرمی (نماینده شرکت آذر لوله)، زهرا محمودی (نماینده شرکت ترموپلاست)، اسرین مرادیان (نماینده شرکت نیک پلیمر کردستان)، مهسا نورآبادی (نماینده شرکت پیشگام پلاست اهواز) و آقایان: مهدی قاسمی گودرزی (نماینده شرکت وینو پلاستیک) و وحید وحد تی (نماینده شرکت داراکار)

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد

تعرفه تبلیغات انجمن پی وی سی

اخبار مرتبط